پویان سلوی

 
 

پویان سلوی

شرکت تجارت بین الملل سالم پویان سلوی ( برند تجاری واریان) باتجربه‌ ‌ای قریب به بیست سال است که شناخته شده است. افتخار دارد تا در امور خرید، فروش، بسته بندی و تجارت داخلی و بین المللی مواد غذایی به ویژه زعفران مرغوب ایرانی فعالیت داشته باشد.
فعالیت‌های این مجموعه بدون واسطه و مستقیم از کشاورزان عزیز با  بالا ترین کیفیت و نازلترین قیمت به صورت عمده و جزئی و با بسته بندی‌های لوکس در اوزان متنوع، بر اساس تاییدیه‌های جهانی و آزمایشگاهی عرضه می‌گردد. همچنین این مجموعه در زمینه خرید و فروش انواع حبوبات و نیز قند و شکر فعالیت دارد .
 
برخی از شرکای این مجموعه عبارتند از:
_ شرکت بین المللی آی حلال (i-halal)
_شرکت بین المللی سه آشپز
_شرکت مشاورین فنی مهندسی بین المللی TST
_شرکت‌های تابعه ارگانهای دولتی و خصوصی داخلی و همچنین بازار بزرگ مواد غذایی تهران(شوش،مولوی و 15 خرداد).
همچنین مجموعه این امکان را دارد تا بر اساس سوابق درخشان در بازارهای تجارت جهانی و بین المللی و دریافت گواهی نامه‌های متعدد، محصولات خود را جهت صادرات به کشورهای عربی حوزه خلیج فارس، کشور های عضو اتحادیه اروپا _شنگن)، شرکتهای ارمنی(ایروان)، شرکتهای کشور ترکیه  ( استانبول و آنکارا)، کشور گرجستان ( تفلیس و باتومی،جمهوری آذربایجان(باکو)، استرالیا( سیدنی) و فنلاند ارسال مستقیم به صورت عرضه و تحویل کالای اختصاصی مجموعه و همچنین به عنوان تعهد کالای مورد نظر تجار محترم در کشورهای مذکور را دارد.
شرکت تجارت بین المللی سالم پویان سلوی (برند تجاری واریان)
 
مطالب مرتبط

    [تعداد رای های دریافتی :1
    [امتیاز مطلب :9 از 10]
    شما نیز به این مطلب امتیاز دهید :
    تنظیمات
    این پرونده را به اشتراک بگذارید :
    Facebook Twitter Google LinkedIn

    یادداشت کاربران
    درج یک یادداشت :
    نام کاربری :
    پست الکترونیکی :
    وب :
    یادداشت :
    کد امنیتی :
    3 + 3 = ?